scrisoare catre Mosu’

Draga Mosule,

E noiembrie si inca e cald. Nu ma obisnuiesc cu noul climat. Mi se pare ciudat sa fiu in noiembrie si sa iti scriu pe o vreme de 22 de grade….Iti scriu de aici… de la birou, din locul in care imi petrec aproximativ 3 sferturi din zi( un sfert il petrec pe drum si acasa).

Mosule, nu ti-am mai scris de ceva vreme, dar nu pentru ca te-am uitat, ci pentru ca am crezut ca te voi obosi cu scrisorile mele… Mosule, esti bine, sanatos? Ai nevoie de ajutor in decembrie?  Mosule, imi spui si imi fac timp….Sper ca esti bine si ca o sa poti si anul asta sa ne vizitezi. Se pare ca anul acesta Mihai a inceput sa se indoiasca ca ai locui la Polul Nord… stii, a facut 10 ani….creste…. s-a inaltat, dar pistruii i-au ramas. Au inceput discutiile la scoala cum ca…stii tu..secretul… nu-i secret.. si altele… Copii, Mosule, copii…

Mosule, cum facem anul acesta? Am copii de la birou, de acasa… Mosule, trebuie sa ne intalnim si sa stabilim: cum, cand… Te rog sa nu uiti de zapada, Mosule, ca altfel nu-i Craciun. Poate anul acesta trimiti niste zapada pufoasa, mai pufoasa ca anul trecut, chiar pe 24 seara, ce zici?

Mosule, sa aduci niste bucurie pentru ca-i multa lume trista. Multa, Mosule. E prea trista si ii pacat sa mearga asa trista inainte. Trebuie sa le explici  ca toate supararile sunt trecatoare si ca nu fac decat sa ne creasca increderea in noi.

Mosule, te bat cu toate prostiile la cap… Te las cu bine.

Sa te gasesc sanatos de Craciun.

Iti trimit salutari si de la Ela, Mosule… Momentan, nu iti poate scrie, dar cum apare primul fulg de nea primesti binete de la ea.

Sa te gasesc sanatos de Craciun.

Anca.

PS: Sa vezi…un copil mare a facut un loc unde se depun scrisori pentru mos craciun online…  au si un concurs..sa vezi..premiul se acorda de catre un juriu care decide care este cea mai cuminte scrisoare……

Mosule, copii mari iti duc dorul mai mult decat cei mici……

mi-as dori ca me

3 gânduri despre &8222;scrisoare catre Mosu’&8221;

Lasă un răspuns

